|
Go to Page... |
Post Reply |
Tweet | Thread Tools |
|
||||
|
||||
![]()
Quote: Ini bukan trit ![]() Quote: PARK JAEBUM [JAY PARK] ![]() Korean Name: Park Jae Beom (Hangul: 박재범) American Name: Jay Park Also Known As: Jaybum, Jay-Bum, JaeBum, JaeBeom Nicknames: Fresh Beezy, J-Bum, Jaebummie, Jaebi (Hangul: 재비) Age: 23 Birthday: April 25, 1987 Hometown: Seattle, WA Height: 172cm Weight: 61kg Blood type: A Status: Single (i really excited when i read this ![]() Religion: Christian Languages: English, Korean Education: Dankook University Family Members: Father, mother, and younger brother Pet: Dog (Dachshund) named Peatry (I hope he likes guinea pigs ![]() Favorite Foods: Pizza, Burgers, Choco Chex, Smoothie King protein shake Favorite Artists: Usher, Musiq Soulchild, Drake Affiliation: Art of Movement Legal Representatives: Ned Sherman and Tinzar Than Sherman (Digital Media Wire) Korean Management: SidusHQ Official Site: JayPark.com Personal Twitter: JayBumAOM Personal YouTube Channel: JayParkAOM Fan Club: Jay Effect Fanclub Colors: Black and yellow Members: Jay Walkers Also Known As: Jwalkerz, JWorkers, Bumtists, Shoo Shoo nims, Bumblebees Fan Nicknames for Jay: Pink bunny, pink grandpa, famous guy, giant baby, Park Actor Quote: My opinion about this sexy guy: I LOVE JAY PARK. Jay park orang korea kedua yang gw suka setelah Lee Min Hoo ![]() Klo Lee Min hoo gw suka karena tampangnya manis. Kalo Jaybum gw suka karena suaranya juga keren ![]() Jay Park cowok yang manis, keren, konyol ![]() ![]() ![]() Meski kalau berpose didepan camera dia terlihat sombong, tapi kalo lg ngobrol sama temen2nya kok dia manis bgt yah *di video* ![]() Yeaaah, i'm Jay Effect ![]() Quote: I have some great pics about him. CEKIDOT girls ! Spoiler for JAY PARK: ![]() Spoiler for JAY PARK: ![]() Spoiler for JAY PARK: ![]() Spoiler for JAY PARK: ![]() Spoiler for JAY PARK: ![]() Spoiler for JAY PARK: ![]() Spoiler for JAY PARK unyuuu: ![]() ![]() Spoiler for JAY PARK: ![]() you look so damn sexy jay ![]() Spoiler for JAY PARK: ![]() Spoiler for JAY PARK: ![]() ![]() Spoiler for JAY PARK: ![]() Spoiler for JAY PARK: ![]() Spoiler for JAY PARK: ![]() Spoiler for JAY PARK: ![]() Spoiler for JAY PARK waktu masih SMA: ![]() Quote: Check his video Spoiler for video lawakan jaybum: Spoiler for video jaybum Count on me: Quote: Ada sedikit foto Lee Min Hoo untuk perbandingan ![]() Spoiler for lee min hoo: ![]() ![]() ![]() ![]() SUMBER: GOOGLE, http://jaypark.net, YOUTUBE ![]() ![]() |
Sponsored Links | |
Space available |
Post Reply |
|