FAQ |
Calendar |
![]() |
|
Lowongan kerja Lagi cari pekerjaan? atau anda seorang employer? masuk sini |
![]() |
|
Thread Tools |
|
||||
|
||||
![]()
Sehubungan di kantor ane lagi butuh IT SUPPORT & Service Delivery Manager ane mau postsin nih kreterianya mana tau ada agan/aganwati yang yang berminat: Service Delivery Manager (SDM) subject. Min S1 degree from accredited institutional or university Min 3 years expriense as service delivery manager including manage people,lead operation and responsible in people development under his/her supervision Fluency in English both verbally and written IT Support (ITS) subject Min S1 degree from accredited institutional or university Male & Female Min 1-2 years expriense in oil & gas company Good logical & analytical thinking Good interpersonal, communication skills and friendly Untuk Lokasi Kerja ada jakarta(office), Natuna (Offshore) ,and jambi (onshore) Bagi agan/aganwati yang berminat bisa email ke alamat email dibawah ini dengan subject seperti diatas dan untuk salary jangan tanyakan ke saya nanti agan/aganwati nego sendiri. saya hanya membantu untuk posting saja. Terima Kaasih email [email protected] ![]() ![]() Terkait:
|
![]() |
|
|