Ceriwis  

Go Back   Ceriwis > DISKUSI > Lounge

Lounge Berita atau artikel yang unik, aneh, dan menambah wawasan semuanya ada disini dan bisa dishare disini.

Reply
 
Thread Tools
  #11  
Old 31st August 2010
rickysigala's Avatar
rickysigala rickysigala is offline
Ceriwiser
 
Join Date: May 2010
Location: medan
Posts: 645
Rep Power: 19
rickysigala tau seluk beluk forumrickysigala tau seluk beluk forumrickysigala tau seluk beluk forumrickysigala tau seluk beluk forumrickysigala tau seluk beluk forumrickysigala tau seluk beluk forumrickysigala tau seluk beluk forum
Default

cek tkp dl ndan..
Posted via Mobile Device
Reply With Quote
  #12  
Old 31st August 2010
kemoz's Avatar
kemoz kemoz is offline
Member Aktif
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 170
Rep Power: 0
kemoz mempunyai hidup yang Normal
Default

Bagaimana Kalau Kita Serang Sekarang Komandan...!
Reply With Quote
  #13  
Old 31st August 2010
logite's Avatar
logite logite is offline
Moderator
 
Join Date: Jun 2010
Location: Room OTO & all ...
Posts: 2,679
Rep Power: 54
logite is Ceriwis Prophetlogite is Ceriwis Prophetlogite is Ceriwis Prophetlogite is Ceriwis Prophetlogite is Ceriwis Prophetlogite is Ceriwis Prophetlogite is Ceriwis Prophetlogite is Ceriwis Prophetlogite is Ceriwis Prophetlogite is Ceriwis Prophetlogite is Ceriwis Prophet
Default

wah perlu di kasih pelajaran nih orang...........
Reply With Quote
  #14  
Old 31st August 2010
sanitaryland's Avatar
sanitaryland sanitaryland is offline
Newbie
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 5
Rep Power: 0
sanitaryland mempunyai hidup yang Normal
Default

santai ajalah gan... namanya juga biang rusuh...
Reply With Quote
  #15  
Old 31st August 2010
hafizsaad hafizsaad is offline
Newbie
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 4
Rep Power: 0
hafizsaad mempunyai hidup yang Normal
Default

Aku tidak gentar pada kamu..Sesungguhnya Allah bersama orang yang teraniaya..Korang telah fitnah aku dengan sebesar-besarnya dan melakukan segala dosa maki aku buat gambar bukan-bukan kacau kawan2 aku kat facebook sampai macam2 korang mesej n segala aku dapat..segala perbuatan korang ni pasti Allah akan membalasnya.walaupun bukan di dunia tapi pastinya di akhirat..Aku takkan ampunkan dosa korang kat aku sampai ke akhirat..terimalah azab di akhirat kelak..segala tuduhan yang korang buat tanpa usul periksa dan hanya membabi buta...akan aku doa bala diturunkan pada korang disebabkan fitnah yang korang telah buat pada aku...sedangkan penulis blog yang asalnya orang lain dan aku hanya iklankan banner affiliate ebay aku dan twitter untuk marketing bisnes internet aku.korang sendiri tengok blog-blog aku semuanya tentang bisnes internet bukannya ngadu domba...aku hanya orang yang iklankan bisnes aku di blog itu kerana owner blog tu telah offer aku iklan untuk lariskan bisnes.korang takkan tak pernah tengok iklan di tv, di radio, di internet sedangkan di forum ini pun ada iklan.salah ka aku untuk iklankan bisnes aku ja?pemilik blog tu orang lain...kalau aku jadi pemilik blog tu takkan bodoh2 aku nak tunjuk profile aku..takkan korang tak faham...aku hanyalah orang teraniaya..
Reply With Quote
  #16  
Old 31st August 2010
hafizsaad hafizsaad is offline
Newbie
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 4
Rep Power: 0
hafizsaad mempunyai hidup yang Normal
Default

Sesungguhnya azab Allah sangat pedih bagi manusia yang menaburkan fitnah..Aku tidak rugi sedikit pun apa yang kalian buat pada aku malahan kalian yang akan rugi di akhirat kelak kerana telah memfitnah aku dan melakukan segala keburukan pada aku..Aku tak mau cakap banyak..lagi lama aku cakap korang bukan faham..Aku berpuasa dan aku tamau cari gaduh di bulan ramadan yang mulia ini....Allahuakbar...
Reply With Quote
  #17  
Old 31st August 2010
hafizsaad hafizsaad is offline
Newbie
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 4
Rep Power: 0
hafizsaad mempunyai hidup yang Normal
Default

Quote:
Originally Posted by rianeyes View Post
maaf klo repost kumandaaaan,,,,

seringkali ini orang membuat artikel yang menghina INDONESIA.....

ini twitter nye : http://twitter.com/saudarahafiz
ini fs nye :http://profiles.friendster.com/apit1983
ini blog aslienye : http://apit1983.blogspot.com/
ini blog penebar saranye: penipuan-jawa.blogspot.com/
ini hasil googlenye : http://www.google.co.id/images?q=MOH...w=1280&bih=831

ini lagi : http://www.metacafe.com/channels/hafiz_saad/
alamatnya :
BALING, KEDAH Malaysia
gender: male
age: 26







Ini fbnya: http://www.facebook.com/apit1983?ref=search

Aku tidak gentar pada kamu..Sesungguhnya Allah bersama orang yang teraniaya..Korang telah fitnah aku dengan sebesar-besarnya dan melakukan segala dosa maki aku buat gambar bukan-bukan kacau kawan2 aku kat facebook sampai macam2 korang mesej n segala aku dapat..segala perbuatan korang ni pasti Allah akan membalasnya.walaupun bukan di dunia tapi pastinya di akhirat..Aku takkan ampunkan dosa korang kat aku sampai ke akhirat..terimalah azab di akhirat kelak..segala tuduhan yang korang buat tanpa usul periksa dan hanya membabi buta...akan aku doa bala diturunkan pada korang disebabkan fitnah yang korang telah buat pada aku...sedangkan penulis blog yang asalnya orang lain dan aku hanya iklankan banner affiliate ebay aku dan twitter untuk marketing bisnes internet aku.korang sendiri tengok blog-blog aku semuanya tentang bisnes internet bukannya ngadu domba...aku hanya orang yang iklankan bisnes aku di blog itu kerana owner blog tu telah offer aku iklan untuk lariskan bisnes.korang takkan tak pernah tengok iklan di tv, di radio, di internet sedangkan di forum ini pun ada iklan.salah ka aku untuk iklankan bisnes aku ja?pemilik blog tu orang lain...kalau aku jadi pemilik blog tu takkan bodoh2 aku nak tunjuk profile aku..takkan korang tak faham...aku hanyalah orang teraniaya..
Reply With Quote
  #18  
Old 31st August 2010
hafizsaad hafizsaad is offline
Newbie
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 4
Rep Power: 0
hafizsaad mempunyai hidup yang Normal
Default

Aku bersumpah demi Allah wallahi wabillahi watallahi aku bukan pemilik blog penipuan jawa. Kalau korang nak tahu pemilik blog tu aku kenal melalui internet sebab dia ada mesej aku di yahoo messenger..dia punya ID: ezykill2517 dia tahu aku internet marketer sambilan selain guru jadi dia telah offer aku untuk iklankan banner aku di situ dan aku membayar kos pengiklanan kepadanya Ringgit Malaysia 10 setiap bulan..Aku sendiri tidak tahu nak berbahasa jawa bagaimana nak tulis bahasa jawa..Di Malaysia orang jawa warganegara kebanyakannya di Selangor sedangkan aku di Kedah..Ada ka logik?Orang lain buat salah aku pulak yang kena...Aku ni pedagang internet bukannya pengadu domba seperti korang sangkakan...Disebabkan sorang buat cerita semua hangpa percaya...ada ka patut?

Dah la bulan ramadan korang fitnah aku, maki aku mak ayah aku kawan2 aku..korang terimalah azab nanti di akhirat..Aku pasti takkan maafkan sebab korang dah keterlaluan..sesungguhnya korang ada orang yang zalim..
Reply With Quote
  #19  
Old 2nd September 2010
regazt regazt is offline
Newbie
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 21
Rep Power: 0
regazt mempunyai hidup yang Normal
Default

...
Reply With Quote
  #20  
Old 2nd September 2010
regazt regazt is offline
Newbie
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 21
Rep Power: 0
regazt mempunyai hidup yang Normal
Default

sandiwara kah ini....
Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off


Terkait
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
JUAL Riev11 si penipu ulung dan si tukang fitnah ! PointBlanker Online Gaming 0 5th October 2012 11:48 PM
Manusia Magnet dari Malingshit yudho1 Gossip & Gallery 0 15th November 2011 08:08 PM
Hasballah M Saad Telah Berpulang librilz Nasional 2 23rd August 2011 08:32 PM
Jawaban dari fitnah kejam kaum kafir yang sering dilayangkan terhadap nabi besar Muha AlQassam Islam 2 1st September 2010 04:16 AM

 


All times are GMT +7. The time now is 08:44 PM.