View Single Post
  #18  
Old 31st August 2010
hafizsaad hafizsaad is offline
Newbie
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 4
Rep Power: 0
hafizsaad mempunyai hidup yang Normal
Default

Aku bersumpah demi Allah wallahi wabillahi watallahi aku bukan pemilik blog penipuan jawa. Kalau korang nak tahu pemilik blog tu aku kenal melalui internet sebab dia ada mesej aku di yahoo messenger..dia punya ID: ezykill2517 dia tahu aku internet marketer sambilan selain guru jadi dia telah offer aku untuk iklankan banner aku di situ dan aku membayar kos pengiklanan kepadanya Ringgit Malaysia 10 setiap bulan..Aku sendiri tidak tahu nak berbahasa jawa bagaimana nak tulis bahasa jawa..Di Malaysia orang jawa warganegara kebanyakannya di Selangor sedangkan aku di Kedah..Ada ka logik?Orang lain buat salah aku pulak yang kena...Aku ni pedagang internet bukannya pengadu domba seperti korang sangkakan...Disebabkan sorang buat cerita semua hangpa percaya...ada ka patut?

Dah la bulan ramadan korang fitnah aku, maki aku mak ayah aku kawan2 aku..korang terimalah azab nanti di akhirat..Aku pasti takkan maafkan sebab korang dah keterlaluan..sesungguhnya korang ada orang yang zalim..
Reply With Quote