Aku tidak gentar pada kamu..Sesungguhnya Allah bersama orang yang teraniaya..Korang telah fitnah aku dengan sebesar-besarnya dan melakukan segala dosa maki aku buat gambar bukan-bukan kacau kawan2 aku kat facebook sampai macam2 korang mesej n segala aku dapat..segala perbuatan korang ni pasti Allah akan membalasnya.walaupun bukan di dunia tapi pastinya di akhirat..Aku takkan ampunkan dosa korang kat aku sampai ke akhirat..terimalah azab di akhirat kelak..segala tuduhan yang korang buat tanpa usul periksa dan hanya membabi buta...akan aku doa bala diturunkan pada korang disebabkan fitnah yang korang telah buat pada aku...sedangkan penulis blog yang asalnya orang lain dan aku hanya iklankan banner affiliate ebay aku dan twitter untuk marketing bisnes internet aku.korang sendiri tengok blog-blog aku semuanya tentang bisnes internet bukannya ngadu domba...aku hanya orang yang iklankan bisnes aku di blog itu kerana owner blog tu telah offer aku iklan untuk lariskan bisnes.korang takkan tak pernah tengok iklan di tv, di radio, di internet sedangkan di forum ini pun ada iklan.salah ka aku untuk iklankan bisnes aku ja?pemilik blog tu orang lain...kalau aku jadi pemilik blog tu takkan bodoh2 aku nak tunjuk profile aku..takkan korang tak faham...aku hanyalah orang teraniaya..
|