Ceriwis

Ceriwis (https://forum.ceriwis.com/forum.php)
-   Lounge (https://forum.ceriwis.com/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Ini dia Mohd Hafiz Bin Saad tukang fitnah dari malingshit... (https://forum.ceriwis.com/showthread.php?t=35033)

rianeyes 29th August 2010 03:22 PM

Ini dia Mohd Hafiz Bin Saad tukang fitnah dari malingshit...
 
maaf klo repost kumandaaaan,,,,

seringkali ini orang membuat artikel yang menghina INDONESIA.....

ini twitter nye : http://twitter.com/saudarahafiz
ini fs nye :http://profiles.friendster.com/apit1983
ini blog aslienye : http://apit1983.blogspot.com/
ini blog penebar saranye: penipuan-jawa.blogspot.com/
ini hasil googlenye : http://www.google.co.id/images?q=MOH...w=1280&bih=831

ini lagi : http://www.metacafe.com/channels/hafiz_saad/
alamatnya :
BALING, KEDAH Malaysia
gender: male
age: 26



http://images.shareapic.net/images4/012267993.jpg

http://images.shareapic.net/images4/012268000.jpg

Ini fbnya: http://www.facebook.com/apit1983?ref=search

regazt 29th August 2010 05:02 PM

kill'em:hope:

younoob 29th August 2010 07:29 PM

ane cekp tkp tkpnya ya ndan :shake:

SetanBrekele 29th August 2010 08:07 PM

Yang begituan perlu di:bahagia::penggal:
Posted via Mobile Device

gembel2 29th August 2010 08:16 PM

bunuh ndan..

mandansetengah 29th August 2010 08:22 PM

Wah ini orang kayaknya dangkal, ga ngerti apa2 asal ngomong, perlu dilaporkan tuh, biar di black list.

darkvader 30th August 2010 03:32 PM

gorok ndan....
btw....:ngupil::ngupil: tu muka apa muka ya???:ngupil::ngupil:

theghel 30th August 2010 06:33 PM

harus di beri pelajaran bahasa indonesia ndan..hehe

MarkHopus 30th August 2010 08:31 PM

biarin lah pengecut di dunia maya :hi:

mustafa 30th August 2010 10:07 PM

cek tkp dulu ndann

rickysigala 31st August 2010 07:19 AM

cek tkp dl ndan..
Posted via Mobile Device

kemoz 31st August 2010 07:38 AM

:rokok: Bagaimana Kalau Kita Serang Sekarang Komandan...!

logite 31st August 2010 10:24 AM

wah perlu di kasih pelajaran nih orang...........:shout:

sanitaryland 31st August 2010 10:50 AM

santai ajalah gan... namanya juga biang rusuh...

hafizsaad 31st August 2010 05:52 PM

Aku tidak gentar pada kamu..Sesungguhnya Allah bersama orang yang teraniaya..Korang telah fitnah aku dengan sebesar-besarnya dan melakukan segala dosa maki aku buat gambar bukan-bukan kacau kawan2 aku kat facebook sampai macam2 korang mesej n segala aku dapat..segala perbuatan korang ni pasti Allah akan membalasnya.walaupun bukan di dunia tapi pastinya di akhirat..Aku takkan ampunkan dosa korang kat aku sampai ke akhirat..terimalah azab di akhirat kelak..segala tuduhan yang korang buat tanpa usul periksa dan hanya membabi buta...akan aku doa bala diturunkan pada korang disebabkan fitnah yang korang telah buat pada aku...sedangkan penulis blog yang asalnya orang lain dan aku hanya iklankan banner affiliate ebay aku dan twitter untuk marketing bisnes internet aku.korang sendiri tengok blog-blog aku semuanya tentang bisnes internet bukannya ngadu domba...aku hanya orang yang iklankan bisnes aku di blog itu kerana owner blog tu telah offer aku iklan untuk lariskan bisnes.korang takkan tak pernah tengok iklan di tv, di radio, di internet sedangkan di forum ini pun ada iklan.salah ka aku untuk iklankan bisnes aku ja?pemilik blog tu orang lain...kalau aku jadi pemilik blog tu takkan bodoh2 aku nak tunjuk profile aku..takkan korang tak faham...aku hanyalah orang teraniaya..

hafizsaad 31st August 2010 05:53 PM

Sesungguhnya azab Allah sangat pedih bagi manusia yang menaburkan fitnah..Aku tidak rugi sedikit pun apa yang kalian buat pada aku malahan kalian yang akan rugi di akhirat kelak kerana telah memfitnah aku dan melakukan segala keburukan pada aku..Aku tak mau cakap banyak..lagi lama aku cakap korang bukan faham..Aku berpuasa dan aku tamau cari gaduh di bulan ramadan yang mulia ini....Allahuakbar...

hafizsaad 31st August 2010 05:55 PM

Quote:

Originally Posted by rianeyes (Post 354272)
maaf klo repost kumandaaaan,,,,

seringkali ini orang membuat artikel yang menghina INDONESIA.....

ini twitter nye : http://twitter.com/saudarahafiz
ini fs nye :http://profiles.friendster.com/apit1983
ini blog aslienye : http://apit1983.blogspot.com/
ini blog penebar saranye: penipuan-jawa.blogspot.com/
ini hasil googlenye : http://www.google.co.id/images?q=MOH...w=1280&bih=831

ini lagi : http://www.metacafe.com/channels/hafiz_saad/
alamatnya :
BALING, KEDAH Malaysia
gender: male
age: 26



http://images.shareapic.net/images4/012267993.jpg

http://images.shareapic.net/images4/012268000.jpg

Ini fbnya: http://www.facebook.com/apit1983?ref=search


Aku tidak gentar pada kamu..Sesungguhnya Allah bersama orang yang teraniaya..Korang telah fitnah aku dengan sebesar-besarnya dan melakukan segala dosa maki aku buat gambar bukan-bukan kacau kawan2 aku kat facebook sampai macam2 korang mesej n segala aku dapat..segala perbuatan korang ni pasti Allah akan membalasnya.walaupun bukan di dunia tapi pastinya di akhirat..Aku takkan ampunkan dosa korang kat aku sampai ke akhirat..terimalah azab di akhirat kelak..segala tuduhan yang korang buat tanpa usul periksa dan hanya membabi buta...akan aku doa bala diturunkan pada korang disebabkan fitnah yang korang telah buat pada aku...sedangkan penulis blog yang asalnya orang lain dan aku hanya iklankan banner affiliate ebay aku dan twitter untuk marketing bisnes internet aku.korang sendiri tengok blog-blog aku semuanya tentang bisnes internet bukannya ngadu domba...aku hanya orang yang iklankan bisnes aku di blog itu kerana owner blog tu telah offer aku iklan untuk lariskan bisnes.korang takkan tak pernah tengok iklan di tv, di radio, di internet sedangkan di forum ini pun ada iklan.salah ka aku untuk iklankan bisnes aku ja?pemilik blog tu orang lain...kalau aku jadi pemilik blog tu takkan bodoh2 aku nak tunjuk profile aku..takkan korang tak faham...aku hanyalah orang teraniaya..

hafizsaad 31st August 2010 05:58 PM

Aku bersumpah demi Allah wallahi wabillahi watallahi aku bukan pemilik blog penipuan jawa. Kalau korang nak tahu pemilik blog tu aku kenal melalui internet sebab dia ada mesej aku di yahoo messenger..dia punya ID: ezykill2517 dia tahu aku internet marketer sambilan selain guru jadi dia telah offer aku untuk iklankan banner aku di situ dan aku membayar kos pengiklanan kepadanya Ringgit Malaysia 10 setiap bulan..Aku sendiri tidak tahu nak berbahasa jawa bagaimana nak tulis bahasa jawa..Di Malaysia orang jawa warganegara kebanyakannya di Selangor sedangkan aku di Kedah..Ada ka logik?Orang lain buat salah aku pulak yang kena...Aku ni pedagang internet bukannya pengadu domba seperti korang sangkakan...Disebabkan sorang buat cerita semua hangpa percaya...ada ka patut?

Dah la bulan ramadan korang fitnah aku, maki aku mak ayah aku kawan2 aku..korang terimalah azab nanti di akhirat..Aku pasti takkan maafkan sebab korang dah keterlaluan..sesungguhnya korang ada orang yang zalim..

regazt 2nd September 2010 04:35 AM

wkwkwk... :siul:
:ngupil::ngupil::ngupil:

regazt 2nd September 2010 04:38 AM

sandiwara kah ini....:hope:

regazt 2nd September 2010 04:40 AM

terus pmilik blognya sp? hayoooo tunjukan.....
:araara::araara::araara:

dionless 2nd September 2010 08:10 PM

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._1148193_n.jpg


All times are GMT +7. The time now is 02:34 PM.