Ini dia Mohd Hafiz Bin Saad tukang fitnah dari malingshit...
maaf klo repost kumandaaaan,,,,
seringkali ini orang membuat artikel yang menghina INDONESIA..... ini twitter nye : http://twitter.com/saudarahafiz ini fs nye :http://profiles.friendster.com/apit1983 ini blog aslienye : http://apit1983.blogspot.com/ ini blog penebar saranye: penipuan-jawa.blogspot.com/ ini hasil googlenye : http://www.google.co.id/images?q=MOH...w=1280&bih=831 ini lagi : http://www.metacafe.com/channels/hafiz_saad/ alamatnya : BALING, KEDAH Malaysia gender: male age: 26 http://images.shareapic.net/images4/012267993.jpg http://images.shareapic.net/images4/012268000.jpg Ini fbnya: http://www.facebook.com/apit1983?ref=search |
kill'em:hope:
|
ane cekp tkp tkpnya ya ndan :shake:
|
Yang begituan perlu di:bahagia::penggal:
Posted via Mobile Device |
bunuh ndan..
|
Wah ini orang kayaknya dangkal, ga ngerti apa2 asal ngomong, perlu dilaporkan tuh, biar di black list.
|
gorok ndan....
btw....:ngupil::ngupil: tu muka apa muka ya???:ngupil::ngupil: |
harus di beri pelajaran bahasa indonesia ndan..hehe
|
biarin lah pengecut di dunia maya :hi:
|
cek tkp dulu ndann
|
cek tkp dl ndan..
Posted via Mobile Device |
:rokok: Bagaimana Kalau Kita Serang Sekarang Komandan...!
|
wah perlu di kasih pelajaran nih orang...........:shout:
|
santai ajalah gan... namanya juga biang rusuh...
|
Aku tidak gentar pada kamu..Sesungguhnya Allah bersama orang yang teraniaya..Korang telah fitnah aku dengan sebesar-besarnya dan melakukan segala dosa maki aku buat gambar bukan-bukan kacau kawan2 aku kat facebook sampai macam2 korang mesej n segala aku dapat..segala perbuatan korang ni pasti Allah akan membalasnya.walaupun bukan di dunia tapi pastinya di akhirat..Aku takkan ampunkan dosa korang kat aku sampai ke akhirat..terimalah azab di akhirat kelak..segala tuduhan yang korang buat tanpa usul periksa dan hanya membabi buta...akan aku doa bala diturunkan pada korang disebabkan fitnah yang korang telah buat pada aku...sedangkan penulis blog yang asalnya orang lain dan aku hanya iklankan banner affiliate ebay aku dan twitter untuk marketing bisnes internet aku.korang sendiri tengok blog-blog aku semuanya tentang bisnes internet bukannya ngadu domba...aku hanya orang yang iklankan bisnes aku di blog itu kerana owner blog tu telah offer aku iklan untuk lariskan bisnes.korang takkan tak pernah tengok iklan di tv, di radio, di internet sedangkan di forum ini pun ada iklan.salah ka aku untuk iklankan bisnes aku ja?pemilik blog tu orang lain...kalau aku jadi pemilik blog tu takkan bodoh2 aku nak tunjuk profile aku..takkan korang tak faham...aku hanyalah orang teraniaya..
|
Sesungguhnya azab Allah sangat pedih bagi manusia yang menaburkan fitnah..Aku tidak rugi sedikit pun apa yang kalian buat pada aku malahan kalian yang akan rugi di akhirat kelak kerana telah memfitnah aku dan melakukan segala keburukan pada aku..Aku tak mau cakap banyak..lagi lama aku cakap korang bukan faham..Aku berpuasa dan aku tamau cari gaduh di bulan ramadan yang mulia ini....Allahuakbar...
|
Quote:
Aku tidak gentar pada kamu..Sesungguhnya Allah bersama orang yang teraniaya..Korang telah fitnah aku dengan sebesar-besarnya dan melakukan segala dosa maki aku buat gambar bukan-bukan kacau kawan2 aku kat facebook sampai macam2 korang mesej n segala aku dapat..segala perbuatan korang ni pasti Allah akan membalasnya.walaupun bukan di dunia tapi pastinya di akhirat..Aku takkan ampunkan dosa korang kat aku sampai ke akhirat..terimalah azab di akhirat kelak..segala tuduhan yang korang buat tanpa usul periksa dan hanya membabi buta...akan aku doa bala diturunkan pada korang disebabkan fitnah yang korang telah buat pada aku...sedangkan penulis blog yang asalnya orang lain dan aku hanya iklankan banner affiliate ebay aku dan twitter untuk marketing bisnes internet aku.korang sendiri tengok blog-blog aku semuanya tentang bisnes internet bukannya ngadu domba...aku hanya orang yang iklankan bisnes aku di blog itu kerana owner blog tu telah offer aku iklan untuk lariskan bisnes.korang takkan tak pernah tengok iklan di tv, di radio, di internet sedangkan di forum ini pun ada iklan.salah ka aku untuk iklankan bisnes aku ja?pemilik blog tu orang lain...kalau aku jadi pemilik blog tu takkan bodoh2 aku nak tunjuk profile aku..takkan korang tak faham...aku hanyalah orang teraniaya.. |
Aku bersumpah demi Allah wallahi wabillahi watallahi aku bukan pemilik blog penipuan jawa. Kalau korang nak tahu pemilik blog tu aku kenal melalui internet sebab dia ada mesej aku di yahoo messenger..dia punya ID: ezykill2517 dia tahu aku internet marketer sambilan selain guru jadi dia telah offer aku untuk iklankan banner aku di situ dan aku membayar kos pengiklanan kepadanya Ringgit Malaysia 10 setiap bulan..Aku sendiri tidak tahu nak berbahasa jawa bagaimana nak tulis bahasa jawa..Di Malaysia orang jawa warganegara kebanyakannya di Selangor sedangkan aku di Kedah..Ada ka logik?Orang lain buat salah aku pulak yang kena...Aku ni pedagang internet bukannya pengadu domba seperti korang sangkakan...Disebabkan sorang buat cerita semua hangpa percaya...ada ka patut?
Dah la bulan ramadan korang fitnah aku, maki aku mak ayah aku kawan2 aku..korang terimalah azab nanti di akhirat..Aku pasti takkan maafkan sebab korang dah keterlaluan..sesungguhnya korang ada orang yang zalim.. |
wkwkwk... :siul:
:ngupil::ngupil::ngupil: |
sandiwara kah ini....:hope:
|
terus pmilik blognya sp? hayoooo tunjukan.....
:araara::araara::araara: |
|
| All times are GMT +7. The time now is 02:34 PM. |