yaya2017
21st September 2017, 08:25 AM
Handtekening schoenen zijn belangrijk - meestal in basketbal. Van Jordans en Iversons naar Kobes en LeBrons, is de NBA zoveel door zijn handtekeningspelers gedefinieerd als hun handschoenen over drie decennia. Merken hebben zo hard gewerkt voor top-level NBA talent als teams hebben omdat fans traditioneel hebben gevolgd in de Nike Air Max 95 Womens (http://www.rnejranowski.co.uk/nike-air-max-95-c-48/nike-air-max-95-womens-c-48_50/) stijl voetsporen van hun favoriete spelers, of het nu op een feest is of een pick-up in het lokale recreatiecentrum speelt.Dit was traditie, maar de trends zijn veranderd . Handtekening schoenen zijn te koop, maar consumenten kopen niet op dezelfde manier als ze vroeger. Hoewel Nike nog steeds over een ander merk torent, leken zowel LeBron James als Kevin Durant om de LeBron 14 en KD 9 vorig seizoen te verplaatsen, aldus Forbes. Na het kijken naar een snelgroeiende upstart in basketbal, zien bedrijfsgegevens onder Armor en Stephen Curry's 2015 winsten achter de Curry 1 en Curry 2 viel het afgelopen seizoen door de strijd van de Curry 3. Dit is geen verschijnsel dat ongewoon is voor een hoofdrol kledingmerk. Nike heeft nog steeds de topverkopende handtekeningschoen achter James 'lijn met de lijn van Kyrie Irving achter het. Maar Nike Air Huarache Womens (http://www.rnejranowski.co.uk/nike-air-huarache-c-16/nike-air-huarache-womens-c-16_18/) de verkoop gaat over het bord in basketbal waar de handtekeningskoene het meest voorkomt. Mensen zijn er gewoon niet in. Ze presteren goed en helpen je om het spel beter te spelen, maar ze zijn niet in. Casual mode heeft voorrang boven prestatie en vanuit basketbalschoenen heeft basketbalschoenen geen betere factuur meer. 'Ze worden gewoon niet gezien als street fashion ", vertelde Matt Powell, marktanalist voor de NPD Group, aan de SB Nation. Kanye West en zijn Yeezy-lijn, Pharrell Williams en andere entertainers samen met Adidas hebben de populariteit van de casual lopende schoen en streetwear onder de meest hardcore traditionele sneakerheads. De Yeezy-lijn is niet dicht bij Adidas 'topverkoper dankzij beperkte productie en hoge prijzen, maar de invloed ervan is onmiskenbaar. En het halo-effect heeft degenen die de beste Nike Adidas NMD Femme (http://www.djherouan.fr/Adidas-NMD-Femme-c-53_54.html) basketbal sneakers alleen gingen op de meest populaire lijnen van Adidas zoals de Ultraboost en NMD lopende schoenen.
Zij hebben hun verkoopnummers verdubbeld in het afgelopen jaar, waardoor Jordan Brand voor de tweede plaats achter Nike in termen van Adidas ZX Flux Femme (http://www.djherouan.fr/Adidas-ZX-Flux-Femme-c-53_73.html) sportschoenenverkoop werd overgenomen, aldus data van de NPD-marktanalysegroep. Adidas 'basketbalverkoop is in de afgelopen maanden ook toegenomen, en ze hebben grote winsten in andere groeiende gebieden gemaakt. Nike heeft nog geen weg gevonden. De retromodellen van Jordani? verkopen nog steeds, zegt Powell, maar ze zijn niet genoeg om maak het verschil voor nieuwere prestatie sneakers die niet verkopen. En basketbal voor andere merken, zoals Under Armour en Jordan Brand, blijft een aan de gang zijnde werk. Een van de redenen voor de verschuiving is dat de meest prestigieuze basketbal Nike Air Max Thea Donne (http://www.lorsofurioso.it/Nike-Air-Max-Thea-Donne-c-53_54.html) sneakers en handtassen sneakers minder exclusief zijn dan in het verleden, Duk-ki Yu, De eigenaar van MAJOR, een sneaker- en steetwear-boetiek in Washington, DC, vertelde SB Nation.Jordan sneakers hebben altijd beperkte hoeveelheden in kwantiteit Asics Gel Lyte 5 Donne Nero (http://www.lorsofurioso.it/Asics-Gel-Lyte-5-Donne-Nero-c-8_13.html) gehad - het is traditioneel moeilijk om een ??paar retrosjes te krijgen van je lokale Foot Locker of Finish Line. Maar dat is niet meer het geval. "Wanneer klanten een perceptie krijgen dat de schoen die ze leuk vinden, overal beschikbaar is, is het gevoel van urgentie om te kopen en de koele factor die geassocieerd wordt met het verkrijgen van exclusieve modellen helemaal verwijderd," zei Yu. factor rust nu in hardlopen en meer casual looks.That is een moeilijke vraag om te beantwoorden. Aan de ene kant hebben merken endorsers nodig om hun producten te herstellen. Mensen willen zich voelen in verband met hun favoriete spelers en beroemdheden, en het kopen van een schoen is een manier om dat te doen. Maar aan de andere kant komen schoenen op het verzamelen van stof op planken met mensen die niet ge?nteresseerd zijn in het kopen Nike Air Huarache Donne (http://www.lorsofurioso.it/Nike-Air-Huarache-Donne-c-20_21.html) van ze. Vanwege de duik in de markt, kunnen sneakervrije agenten, zoals John Wall en C.J. McCollum, wellicht voor de exclusiviteit van de spelers afrekenen, in plaats van op zoek naar handtekeningschoenen.
Merken zullen niet voorkomen dat nieuwe endorsers worden ondertekend, maar ze moeten meer voorzichtig zijn over wie ze ondertekenen en op welke soort deal ze ondertekenen. Niet elke speler heeft een massief sneakercontract nodig. "Gezien de markt, ga ik wedden dat deze merken wensen dat ze niet de contracten hebben die ze nu doen", zegt Powell. Onthoud dat we naast de handtekening Adidas Superstar Homme (http://www.djherouan.fr/Adidas-Superstar-Homme-c-53_66.html) schoen deals ook exclusieve contracten hebben , die een speler toestaan ??om hun eigen persoonlijke merk te promoten zonder de kosten van een handtekening. Trend shift, en dit zal waarschijnlijk ook. Prestatie is altijd van belang, zelfs als mensen het niet herkennen. Het maken van schoenen met de nieuwste technologie is geen vergissing. Mensen houden van boost technologie in Adidas 'topmodellen. Ze houden van het comfort van de nieuwe Vapor Max zolen en hoe licht de schoen is. Mensen zijn in het rennen, casual wear ziet er nu uit. Maar alles wat nodig is, is een goede basketbalschoen om die trend te verschuiven en we zijn niet te ver verwijderd van de laatste om het te doen. Het is mogelijk om te doen en we weten omdat we het eerder gezien hebben.
Zij hebben hun verkoopnummers verdubbeld in het afgelopen jaar, waardoor Jordan Brand voor de tweede plaats achter Nike in termen van Adidas ZX Flux Femme (http://www.djherouan.fr/Adidas-ZX-Flux-Femme-c-53_73.html) sportschoenenverkoop werd overgenomen, aldus data van de NPD-marktanalysegroep. Adidas 'basketbalverkoop is in de afgelopen maanden ook toegenomen, en ze hebben grote winsten in andere groeiende gebieden gemaakt. Nike heeft nog geen weg gevonden. De retromodellen van Jordani? verkopen nog steeds, zegt Powell, maar ze zijn niet genoeg om maak het verschil voor nieuwere prestatie sneakers die niet verkopen. En basketbal voor andere merken, zoals Under Armour en Jordan Brand, blijft een aan de gang zijnde werk. Een van de redenen voor de verschuiving is dat de meest prestigieuze basketbal Nike Air Max Thea Donne (http://www.lorsofurioso.it/Nike-Air-Max-Thea-Donne-c-53_54.html) sneakers en handtassen sneakers minder exclusief zijn dan in het verleden, Duk-ki Yu, De eigenaar van MAJOR, een sneaker- en steetwear-boetiek in Washington, DC, vertelde SB Nation.Jordan sneakers hebben altijd beperkte hoeveelheden in kwantiteit Asics Gel Lyte 5 Donne Nero (http://www.lorsofurioso.it/Asics-Gel-Lyte-5-Donne-Nero-c-8_13.html) gehad - het is traditioneel moeilijk om een ??paar retrosjes te krijgen van je lokale Foot Locker of Finish Line. Maar dat is niet meer het geval. "Wanneer klanten een perceptie krijgen dat de schoen die ze leuk vinden, overal beschikbaar is, is het gevoel van urgentie om te kopen en de koele factor die geassocieerd wordt met het verkrijgen van exclusieve modellen helemaal verwijderd," zei Yu. factor rust nu in hardlopen en meer casual looks.That is een moeilijke vraag om te beantwoorden. Aan de ene kant hebben merken endorsers nodig om hun producten te herstellen. Mensen willen zich voelen in verband met hun favoriete spelers en beroemdheden, en het kopen van een schoen is een manier om dat te doen. Maar aan de andere kant komen schoenen op het verzamelen van stof op planken met mensen die niet ge?nteresseerd zijn in het kopen Nike Air Huarache Donne (http://www.lorsofurioso.it/Nike-Air-Huarache-Donne-c-20_21.html) van ze. Vanwege de duik in de markt, kunnen sneakervrije agenten, zoals John Wall en C.J. McCollum, wellicht voor de exclusiviteit van de spelers afrekenen, in plaats van op zoek naar handtekeningschoenen.
Merken zullen niet voorkomen dat nieuwe endorsers worden ondertekend, maar ze moeten meer voorzichtig zijn over wie ze ondertekenen en op welke soort deal ze ondertekenen. Niet elke speler heeft een massief sneakercontract nodig. "Gezien de markt, ga ik wedden dat deze merken wensen dat ze niet de contracten hebben die ze nu doen", zegt Powell. Onthoud dat we naast de handtekening Adidas Superstar Homme (http://www.djherouan.fr/Adidas-Superstar-Homme-c-53_66.html) schoen deals ook exclusieve contracten hebben , die een speler toestaan ??om hun eigen persoonlijke merk te promoten zonder de kosten van een handtekening. Trend shift, en dit zal waarschijnlijk ook. Prestatie is altijd van belang, zelfs als mensen het niet herkennen. Het maken van schoenen met de nieuwste technologie is geen vergissing. Mensen houden van boost technologie in Adidas 'topmodellen. Ze houden van het comfort van de nieuwe Vapor Max zolen en hoe licht de schoen is. Mensen zijn in het rennen, casual wear ziet er nu uit. Maar alles wat nodig is, is een goede basketbalschoen om die trend te verschuiven en we zijn niet te ver verwijderd van de laatste om het te doen. Het is mogelijk om te doen en we weten omdat we het eerder gezien hebben.