Log in

View Full Version : Office Coordinator at LAAVAA.com - Exciting Online Fashion Business


KerjaSantai
23rd October 2012, 11:00 PM
Are you an organized, people person? Can you work in fast-paced, deadline driven environment? Are you able to multi-task and work on several projects at once? If you answered yes to all these questions, then LAAVAA.com is looking for you!



We need an energetic, self-motivated, team player to add to our amazing team. We�re looking for an Office Coordinator to help manage our suppliers, inventory and general daily office tasks.



Some specific tasks include:

� Customer service

� Supplier relations/communications, ensuring that we have updated documentation, information and inventory

� Updating website information about suppliers and inventory

� Inventory management

� Creating simple weekly and monthly reports for suppliers

� English-Bahasa Indonesia translation

� Ensuring that the office has all necessary office supplies, inventory and shipping supplies



Previous experience in this position is NOT required. We are looking for someone who can communicate and organize effectively, and has a fantastic work ethic.



Requirements for the position include:

� Male or female

� Under 35 years old

� University or diploma degree in any field

� Experience using MS Word and MS Excel

� Fluency in English and Bahasa Indonesia, verbal and written

� Professional communication skills

� Very high level of organization

� Ability to manage stress effectively

� Professional look and dress

� A positive attitude



Interested individuals should apply to [email protected] with:

� A resume

� Salary expectations

� Possible start date, and

� An introduction letter telling us why they are the right person for the job!

Put LAAVAA_Apr2012_OC as your email subject!



Kami memerlukan seseorang yang memiliki semangat dan motivasi yang tinggi yang mampu bekerja dalam sebuah tim dengan baik. Kami membuka lowongan pekerjaan untuk mengisi posisi Office Coordinator yang akan membantu kami dalam mengelola persediaan kami dan mengerjakan tugas-tugas umum lainnya yang berhubungan dengan pengelolaan kantor kami.



Beberapa tugas yang lebih rinci termasuk:

� Pelayanan pelanggan

� Komunikasi/hubungan dengan supplier, memastikan pembaharuan dokumen, informasi, dan persediaan di dalam kantor

� Memperbaharui informasi dalam situs web mengenai supplier dan persediaan

� Mengelola persediaan

� Membuat laporan mingguan dan bulanan yang sederhana untuk supplier

� Menerjamahkan Bahasa Inggris-Bahasa Indonesia

� Memastikan kantor memiliki kepentingan persediaan kantor, persediaan barang, dan persediaan pengiriman yang cukup



Pengalaman TIDAK diwajibkan. Kami mencari seseorang yang memiliki kemampuan dalam komunikasi dan pengaturan yang efektif, juga memiliki etika kerja yang baik.



Syarat:

� Wanita atau pria

� Dibawah 35 tahun

� Memiliki gelar dari universitas atau diploma dalam bidang apapun

� Mampu menggunakan MS Word dan Excel

� Mampu berbahasa Indonesia dan Inggris dengan baik, berbicara dan menulis

� Keterampilan berkomunikasi yang sangat baik

� Kemampuan yang sangat baik dalam mengatur waktu, pekerjaan, dan sebagainya

� Kemampuan dalam mengelola tekanan secara efektif

� Sikap yang positif



Silahkan kirim lamaran Anda ke [email protected] dengan menyertai:

� CV

� Jumlah gaji yang diharapkan

� Tanggal dapat mulai bekerja

� Surat yang menyatakan mengapa Anda cocok untuk posisi ini

Cantumkan LAAVAA_Apr2012_OC sebagai judul email Anda!



LAAVAA is a new online store based right here in Indonesia, launching April 13. We sell clothing shoes and accessories to people all over the world. Check out our Facebook page for more details about our company.



CLOSED

</div>